сряда, 9 януари 2019 г.

8 януари - 4-ти рожден ден на "Дзверски вкусно"


Приел съм, че рождената дата на Блога ми е 8-ми януари 2015 год., когато написах първата си публикация, въпреки че стана "видим" едва на 15-ти, защото нещо му бях пообъркал настройките.
Е, за тези години поне се научих да не ми се губят публикациите.
Смених стария телефон с нов, който прави малко по-добри снимки и който също остаря и започва да плаче за смяна.
Четвъртият рожден ден не е някакво време за равносметка, но за това време се оказва, че съм направил 975 публикации, като в някои от тях има по повече от една идея за някое ястие.
Основно си наблягам на любимите мръфки, но това не означава, че не харесвам и други неща.
Показвам само това, което се готви у дома и сервира на масата, без да се втелясвам за някакво специално поднасяне, украсяване и снимане. 
Знам, че качеството на снимките в общи линии иска значително да се подобри, но ... Някога и това ще стане.
Дали Блогът ми е популярен и дали е полезен, не е моя работа да правя оценки. Това ще го направите Вие, които случайно или поради една или причина го посещавате.
Ами горе долу това е ... Само ми се ще да кажа, че на първата му годинка беше посетен едва от 41 хил. човека.

Преди финала, в общи линии около рождената дата на блога все съм се старал да има нещо по-интересно:

2016 год.

яйца с праз и домашна луканка  
и

Няма коментари:

Публикуване на коментар