неделя, 31 януари 2016 г.

Свински ребра с кисело зеле в крок пот
























Приготвянето на ястие в крок пот се оказва едно от най-мързеливите неща, които съм срещал.
Сутринта преди излизане се сетих, че вечерта ще закъснея и няма да има време за каквото и да е, освен за нещо на бързо, но в този студ си е по-добре нещо сготвено и топло. И докато ми минаваше тази мисъл, сякаш крок пота ми се ухили и рече - ами аз за какво съм ти?
От хладилника извадих около 600 гр свински ребра, които разнах покрай ребрата, а от терасата - биде внесена една средна кисела зелка, която биде нарязана на парченца за не повече от 3 минути.
Ребрата отидоха най- отдолу, отгоре нарязаното зеле, с.л. големии с гъша мас, няколко зрънца черен пипер, една лъжичка кимион и малко повече червен пипер.
Последва включване на ІІ-ра степен за 8 часа.
Вечерта като се прибрах, на режим подгряване ме посрещна ей това:

  Малко разбъркване и направо по чиниите ...
 По-бързо не съм готвил - цялата процедура за приготвяне ми отне не повече от 6 минути.
  
 П.П. Знам, че сега ще ми каже някой, че има и друг начин за приготвяне - месото можеше да се запържи малко предварително в мазнината; зелето да се позадуши в нея за малко и тогава всичко да се слага; Можеше допълнително да му се сложи още нещо и т.н. Но и в този светкавичен вариант се беше получило напълно прилично ястие, което не ни разочарова ...

 Полезен съвет: дори и когато съвсем няма време, може да се приготви едно вкусно ястие с минимум усилия.

Няма коментари:

Публикуване на коментар