петък, 8 януари 2016 г.

8 януари - една година

 8-ми януари - една година по-късно, т.е. блогът ми става на една годинка.

 Е не съвсем, защото първата публикация я направих на 8-ми януари със "студентските си кюфтета", а сетне още няколко, вкл. и за "шунковара"  че още 2-3 и бях изненадан - изобщо, ама изобщо дори и през вездесъщия Гугльо не мога да го намеря... Оказа се, че съм го направил "невидим" за търсачките и чак на 15-ти успях да го оправя.
 То и досега някои неща все още куцат, но има време ...

 Въпреки това, си приемам за рождена дата на блога - 8-ми! 

 По този случай ще почерпя поне виртуално :

 Е, не е любимият ми бърбън, но случаят е по-особен и по-тържествен! Ха ха!

 Наздраве и да сме живи, здрави и късметлии и през тази година!

Няма коментари:

Публикуване на коментар