сряда, 23 декември 2015 г.

Грил тиган Лава - Коледен подарък от "ЛАВА"


Този път в ролята на Дядо Мраз влезна "ЛАВА България" и може би малко или повече късмет.
Бях много изненадан, че спечелих тигана от Коледната им игра, организирана във Фейсбук, с когото по принцип съм скаран и ако не са ми младежите едвам си откривам страницата.






Вчера сутринта потвърдиха, че ми го пращат и преди минутки от куриерската фирма ми го доставиха.











 


Красиво опакован.


Разпечатвам го с треперещи ръце (все още не от старост).
















Красота!




















Просто да си го гледаш!

Е, няма да е за дълго. След малко ще бъде изпробван...













А и пожизнена гаранция.

Ще я проверим....

Това ме навежда на мисълта, че ще трябва да ставам дълголетник.












И другите им изделия са превъзходни.

Да ама пък тенджерата може да се нарече направо мултифункционална - става за пържене, варене, печене и т.н.

В нея правя най-хубавия си хляб ...


Толкова за днеска! Че вместо жълта тениска, ще трябва купувам жълти гащи.



 

Няма коментари:

Публикуване на коментар