петък, 22 май 2015 г.

Най-невероятната лека майонеза


  Това е най-невероятната лека майонеза, която съм правил и нямам търпение да я споделя.
   Много пъти съм разказвал как правя майонеза, дори съм отделил специална страничка за тях.
   Днешният ми експеримент надмина всякакви очаквания.
   Правих рибно филе на пара в мултитенджерата (т.нар. мултикукър) и ми се прищя някакво сосче към нея ... Е па защо да не направя майонеза, да и сложа още нещо и готово сосче.
  Да ама не ... Гребнах 2 черпачета от течността в мултитенджерата, която правеше парата за филенцата - демек гола водица с малко рибен вкус и хоп в купата на пасатора (т.е. около 120 мл).
Долях 300 мл олио, една лъжичка горчица, малко сол и черен пипер и сборих половин лимон - каквото пусна.
  


        На снимката се вижда.

 Бух пасатора вътре и след 30 секунди сме готови.
Просто не мога да опиша колко дзверски вкусна и лека майонеза стана ... Вижда се от снимката консистенцията, а за вкуса нямам думи. Щом зарязох всичко и бързам да я споделя ... Дзверска майонеза.

П.П. Сигурно ще стане и с друг бульон (пилешки и т.н.) - ще пробвам....


Няма коментари:

Публикуване на коментар